[Tajfutas] Burda

Kézdy Pál kezdypal at freemail.hu
2018. Jan. 3., Sze, 09:23:57 CET

Visszakerestem a cikket és az az igazság, hogy a gondos szerkesztők megküldték nekem a lektorált változatot, de elkerülte a figyelmemet, hogy a Burdából Buda lett. Így mindenesetre elég pikánsan hangzik, hogy a szlovákokkal kellett egyeztetni arról, hogy a Budai-hegység része legyen-e a Duna-Ipoly Nemzeti Parknak. Mindenesetre köszönet Ábelnek, hogy az elírásra felhívta a figyelmet és a hozzászólóknak, hogy ilyen reklámot csináltak a cikkemhez. A Burda egyébként rajta van a Szarvas-Faragó Térkép-Center által kiadott Börzsöny, Naszály, Helembai-hegység (1:30 000) spirálozott térképen, amit lenti kérésére kölcsönadtam Aladárnak. December 27-én én is ott kirándultam, tényleg egyedülálló látvány onnan Esztergom és a háttérben a Duna-Ipoly Nemzeti Park.    Üdv: Kézdy Pál