[Tajfutas] offtopic: nyomtató, szkenner

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2018. Jan. 1., H, 18:21:27 CET

Szia Gerzson,

Nem használok ilyet, csak kerestem egyet a neten, például ez: HP LaserJet
Pro M26a
<http://www8.hp.com/hu/hu/products/printers/product-detail.html?oid=9365263#!tab=specs>

He megszeretnéd nézni, menj be egy  media markt
<http://www.mediamarkt.hu/hu/product/_hp-laserjet-pro-m26a-multifunkci%C3%B3s-l%C3%A9zernyomtat%C3%B3-t0l49a-1208441.html?rbtc=aru%7Cpf%7C1208441%7C%7Cp%7C%7C>
vagy euronics üzletbe, ahol ki van téve (én a budakalászi euronicsban
láttam karácsony előtt a polcon), de ezeken a helyeken sokkal drágább,  aztán
rendeld meg valahol
<https://www.arukereso.hu/nyomtato-c3134/hp/laserjet-pro-m26a-t0l49a-p343669352/>,
elég szép választék van belőle, és sok helyen ingyen kiviszik, de el is
hozhatod egy boltból (pl: innét )
<https://edigital.hu/lezernyomtato/hp-laserjet-pro-m26a-multifunkcios-mono-lezernyomtato-p464185>
ha azt szeretnéd.
Az utángyártott toner
<https://www.arukereso.hu/nyomtato-patron-toner-c3138/utangyartott/hp-cf279a-p362667679/>
se drága hozzá.

USB kábelt általában nem adnak hozzá, külön kell megvenni.

Üdv
ET