[Tajfutas] offtopic: nyomtató, szkenner

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Jan. 1., H, 17:21:34 CET

BÚÉK mindenkinek!

Nyomtatót szeretnék vásárolni szkennerrel, ehhez kérek tanácsot.

Óhajaim az eszközzel szemben:

ár < 50 ezer

nyomtató: lézeres, nem baj, ha csak feketét nyomtat

szkenner: lapágyas, nem behúzós, a szkenner viszont a nyomtatóval
ellentétben színeset is tudjon szkennelni

(Tehát a sebesség egyiknél sem fontos.)

A szkennelt anyagot Windows 10 operációs rendszerrel működő számítógépre
szeretném átvinni, ugyanezen szerkesztett anyagokat szeretnék nyomtatni a
nyomtatóval.

Boltból magam szeretném elvinni, nem rendelek web áruházból, mert rossz
tapasztalatom van, és már nagyon sürgőssé vált a vásárlás, nem szeretnék
napokat, heteket várni a szállításra.

Tintasugarasat semmiképpen nem veszek. Ezt azért hangsúlyozom, mivel a
Mensa levelező listának korábban elküldtem már a kérésemet, és eddig csak
olyan válaszokat kaptam, hogy tintasugarasra akarnak rábeszélni, mert azzal
fotó minőségben lehet nyomtatni. Én viszont csak szöveget szeretnék
nyomtatni, és nem hiszem, ezek között valaha lesz olyan, ami nem lesz jó
egyszínűként. Tintasugaras, patronos már volt régebben, sűrűn kellett
patront cserélni, ingem, gatyám ráment a patroncserékre

Üdv:
Kéri Gerzson