[Tajfutas] Drága versenyek vs drága térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Dec. 20., Cs, 15:13:47 CET

Szia Sólyom,

Nem tudom megítélni magamról, hogy jó (tapasztalt) térképjavító
voltam/vagyok-e, de azt tudom, hogy a tőlem 4 km-re lévő BMTFSZ
többszöri ajánlásomra sem tart térképjavítói kurzusokat.

Valszeg nem jó az ötletem és nem vagyok hozzáértő. (Az OCAD programot
20-25 éve használom és nem ismerem minden jó tulajdonságát.)

Csatolok egy játékot (Anno Tájoló vagy Tájfutás szaklapban jelent meg.
Vízválasztók és vízfolyások. A/4 lapon ugyanaz hatszor), amit most egy
jövő évi térképnél valós adatokkal használok. Hogyan is lehet valós
adatokhoz hozzájutni? Pontos koordináta és magassági értékekhez, ha az
EOTR 10.000-n nincsenek meg a szintvonalak? Hogyan poligonáljunk fel egy
utat, jelleghatárt? Hogyan görbítsük meg a szintvonalakat, hol mikor
sűrítsük a szintvonalakat? Hogyan rajzoljuk meg első térképünket? Hogyan
színezzünk ki egy városi térképet? stb. stb.

Hogyan tudjuk továbbadni a megszerzett tudásunkat? Lenne/van erre igény?

A "Hogyan lesz jó térképünk?" , nem igazán létszámfüggő.