[Tajfutas] Diákolimpa a sportág népszerűsítéséért

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Dec. 19., Sze, 13:51:54 CET

Sziasztok!

A javaslatom lényege, hogy azok gondolkodjanak együtt, akik látják a
diákolimpiában a toborzás lehetőségét (is). Számomra mértékadó, hogy
megmaradjon az Országos presztizse és ha már eljött egy kezdő diák, ő is
maradjon meg a sportágban.

A kérdéseidre a válaszok:
Én még nem láttam olyan testnevelőt, akit érdekelt volna a tájfutó
diákolimpia, ha nem volt maga is tájfutó. Az iskolában nincs felkészítés és
sportági ismertető az edzők nélkül. Ha azt várnánk, hogy a nemtájfutó
testnevelő tanárok benevezzék a gyermeket, akkor 100 fő alatti induló lenne
az összes megyei DO versenyen szerintem.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>