[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Dec. 3., H, 18:54:31 CET

Szia János,

Nem engem kell meggyőznöd,

2009-2015 között az alábbi helyeken tartottam terem-tájékozódási
bemutatókat, bajnokságokat (a 39-ből az elsőn, Pellérd 11-14 rendező
volt, majd egyedül vezényeltem le a tesi tanárokkal a napi programot, a
kaposvári bajnokságokon 7 alkalom, szintúgy többen voltunk)

Bóly 	2
Bonyhád	1
Budapest 	1
Fonyód 	1
Herend 	1
Jászapáti 	1
Kaposmérő 	1
Kaposvár 	15
Komló 	1
Kozármisleny 	1
Magyaratád 	1
Miskolc 	2
Mohács 	1
Pécs 	6
Pellérd 	1
Siklós 	1
Szekszárd 	1
Taszár 	1

	39

Kb. 6000 fő + , de nem ezzel kell kezdeni, hanem fel kell építeni a
3x3+1 (francia példa), a 4x4 (Orsi féle), a 4x5 (Ládi Jani féle), az 5x5
(Mészáros Karcsi féle?), a 4x6 (Ábel féle) vagy az Oktogon(2x8 Janó
féle) játékokat, lehetőleg minibójákkal (15x15 cm) SPORTident
használatával vagy a nélkül, többkörös kártyacsomagokkal.

És ez itt a reklám helye: -egy pedagógusnak októberben írt levél részletei:

Hét évig mindenese voltam a kaposvári Terem-tájékozódási bajnokságoknak.

Iskolai keretekben három gyakorlat bonyolítható:

1. Mátrix játék (több fajta 3x3+1, 4x4 stb.) - amit most is szeretnék a
megkeresésére ajánlani, ezt hívhatjuk esetleg svéd-pályás játéknak,
tájékozódási futóversenynek nem igazán.

2. Terem-tájékozódás  (Térképek itt tekinthetők meg
<http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/terkepek>.)

3. Iskola udvarán bonyolított versenyecske.

Az 1. pontban említett Mátrix játéknak egy kártyacsomag megvásárlásával
egyszeri költsége merül fel (Bruttó 24.130,- Ft+ postaköltség, MTFSZ
tagszervezeteknek kedvezményesen bruttó 18.415,- Ft), ezzel a csomaggal
egy kilenc körös, önmegoldó tájékozódási, képességfejlesztő játék
bonyolítható le, minden előképzettség nélkül. (Tartós, sokszor (évekig)
felhasználható.)

*A 2-3. pontokban említett játékok előkészületeket, terem és udvar
térképnek megrajzolása, pályatervezés, SPORTident időmérő programozása,
bérlése szükséges.*

A csomag az alábbiakat tartalmazza.

A kártyarendszer, azaz 10 db 0- szám, 10 db 1-s szám 2-2 db rajt és
cél bójácska, a 9 db megoldó lap (mindezek laminálva) és egy 25-30 fős
csoporthoz igazodó kártyasor, 16-16 db B1, B2, 8-8 db B3, B4, B5, D1,
D2, D3, D4 kártyákkal kétoldalasan (kemény 250 gr papíron), összesítő
térkép, helyigény térkép. Lásd. melléklet kép. + előző levelem WOD2017_7 kép
Ezek a bójalapok kb. 6x6 centiméteresek.

Három szervezet már tulajdonosa a csomagnak.

János,

Pénzt és paripát nem tudok adni a programokhoz, csak fegyvert.