[Tajfutas] SIAC

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Dec. 1., Szo, 13:36:35 CET

Sziasztok!

Akit érdekel december 5-ig jelentkezzen.
Nem szeretném tovább húzni.

És egy jó hír is a haladás útján:
A Hungarian-O Sprint Weekend használhatjátok is augusztus 2-4-én
Zalaegerszegen.
4+1 sprint futam és
Face tO Face

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov.