[Tajfutas] Tájkerékpár Sprint OB Balatonalmádi - Vörösberény

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Aug. 29., Sze, 21:00:16 CEST

OK igaz, a null idő fontos, nem mindegy hogy az OB-ig 9 vagy 11 órás
nullidő szerint edzek. aztán a rajtlista majd úgyis felborítja a
formaidőzítést. :-)
A tervezett pályaadatokat az esetek 80%-ában korábbi versenyek adatai
alapján adjuk, meg, hisz a pályahosszakat is ezek alapján tervezzük,
kivétel aki előre lefutja az összes pályát. (megjegyzem a 2012 es mtbo vb-n
ez volt).
Na az érdeklődéssel várjuk-ot elfogadom. Várjuk együtt :-)

Jenővári Gabriella <jenovarig at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. aug. 29.,
Sze, 20:44):