[Tajfutas] potszimbol

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Aug. 23., Cs, 12:56:05 CEST

Amikor a tájkerékpár versenyeken a duplán kiadandó szimból szóba került, én
egyszerűen a rérkép szélére, könnyen leválasztható módon, mégegyszer
rányomtattam a szimbólt.
És ez bármelyik váltó, szakaszkombináció, és egyéb turpisságok esetén is
működik, és elrontani is nagyon nehéz

Szabó László <lacoqa at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug. 23., Cs,
12:48):