[Tajfutas] Nyílt levél

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Aug. 22., Sze, 16:58:25 CEST

Én kitöröltem az előzményeket ennek következtében csak kb emlékszem hogy
mik voltak benne. De a 2017-es beszámoló korrekt. a tájfutó Gála nem volt
öngenntartó, szükség volt támogatásokra. Mintha te előző leveledben ez
szövetségi kiadásként szerepelt volna pedig ez nem a szövetség hanem magán
emberek (cégeinek)támogatása volt.
Arra, hogy a támogatóknak és a  kritizálóknak mekkora a közös halmaza én is
kíváncsi lennék :-) mondjuk én biztos benne vagyok de azért kicsinek sejtem.
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve