[Tajfutas] Nyílt levél

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2018. Aug. 22., Sze, 15:19:17 CEST

Bocs, hogy megint "bunko" leszek, de ezen a gepen egy csomo idombe
kerulne az oriaskigyo elejet kitorolni,  az olvasonak pedig nem
szukseges azt elolvasnia, szoval semmit sem veszit, etikett ide vagy
oda.

Szoval, a beszamolo datuma: 2017. november 21.

tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1572-beszamolo

"A Tajfuto Gala iden Mets Miklos foszervezeseben valosult meg
es ismetelten nagy sikert aratott. A kovetkezo evi Gala szervezese
is elorehaladott allapotban van, arra 2018. januar 27-en kerul sor.
Sajnos a belepojegyek ara kozel sem fedezi a kiadasokat, igy a Gala
fenntarthatosagahoz szuksegunk volt a tamogatasokra."

Miki, en nem kivantam Neked ugrani, csak egy szamomra furcsanak
tuno dolgot megemliteni egy mas vonatkozasban. (Most mar inkabb
anomalianak tunik; javaslom, hogy a felreertesek tisztazasa utan
jelezzetek egy kozosen alairt emailben a lista es a tajfuto
tarsadalom fele.)

Az igazat megvallva, arra voltam kivancsi, hogy a hazai tajfutas
arany- es stb. fokozatu tamogatoi listaja milyen korrelaciot mutat
azzal a listaval, akik allandoan kritizaljak a versenyeket, meg azok
tenyleges megrendezese elott, akar valos, akar velt indokkal.

Elarulom: a korrelacio nagyon alacsony. Ezen nem csodalkoztam.
Ha mar ez az iszonyu nagy kritizalo kedv el bennunk, miert nem
utolag mondjuk meg. Hogy pl. egy XY orszagos rangsorolo versenyen
a 4,5 km-es palyara 110 m szint volt megadva, mikozben valojaban
360 m volt? Hogyan eshet meg, hogy egy ellenorzobiro csak a pontok
20 %-at ellnorzi le? Vagy esetleg egy kategoria terkepebol egyet sem?
Es miert nincs soha egy arva szankcio sem azon rendezok ellen, akik
a minimalis elvarasokat sem tartjak be? A valasz egyszeru es egyben
bonyolult.

Gyula