[Tajfutas] (nincs tárgy)

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2018. Aug. 22., Sze, 16:16:22 CEST

Sziasztok!

A Versenyszabályzat 14. pontja rendelkezik a pontmegnevezésekről. Ahogy
Mozsár írta a "térkép kiegészítője", azaz, ha hibás, akkor a versenyfeladat
megadása hibás.
Nincs külön szimból vagy pótszimból, csak szimból/pontmegnevezés. A rendező
döntheti el, hogy a térképen, külön mellette, vagy mindkét módon megadja.
(Ez utóbbi esetben hibás, ha a kettő nem egyezik... :-)

Üdv
Mihók

14. Pontmegnevezések
- Az ellenőrző pontokat méretüknek megfelelően kell megnevezni;
- a pontmegnevezés a térkép kiegészítője, ezért szerepeljen benne a
síkrajzi vagy domborzati elem,
illetve tereprészlet neve, és az esetleges jellegzetessége, amelyet a
térkép nem ábrázol;
- az azonosításra szám használható (31-255);
- a pontmegnevezéseket rangsoroló kategóriákban minden esetben szimbóllal
kell megadni;
- a pontmegnevezéseken fel kell tüntetni a kategóriát, a távot, a
szintkülönbséget;
- pontbegyűjtő csapatverseny esetén a pontmegnevezésben a kötelező pontokat
a szétosztandó
pontoktól elkülönítve a pontfogási sorrend megjelölésével (nagybetű) és a
kóddal, valamint
szimbóljukkal kell ábrázolni. A pályaadatok között fel kell tüntetni a
kötelező pontok, illetve a
szétosztandó pontok számát;
- az IOF előírásait a jelekre és nagyságukra be kell tartani.
- jelenleg hatályos IOF pontmegnevezések: http://orienteering.org/wpcontent/
uploads/2010/12/control-description-a4-pages_copy.pdf.

Nagy Lajos <nagyluji43 at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug. 22., Sze,
16:02):