[Tajfutas] Nyílt levél

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Aug. 21., K, 20:00:32 CEST

Gyula, nem tudom melyik beszámolót olvastad, az első kettő tájfutó Gálát
 támogatta a szövetség, az utóbbi kettő amik szervezését “elnyertem” a
szővetségnek nem kellett támogatnia, ezt megtették a gálapoháron szereplő
cégek.
MM
De a “legyen tőbb díjazott, mint rajthozálló” mozgalomhoz gondoltam
eredetileg hozzászólni:
Van egy jelmondatom, célom a Btfsz-ben. Legyen minden iskolának
parktérképe! Lehetne ezt fejleszteni, legyen mindenkinek -aki igényli
-saját kategóriája.
Innen már csak egy lépés, hogy futhatna mindenki ugyanazon a pályán, és
mivel egy két év itt is sokat számít, akárcsak a legfiatalabbaknál, nem is
mérnénk időt, hanem az eredményhírdetésre mindenkit kiszólítunk, aki
teljesítette a feladatot.

--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve