[Tajfutas] pozitív kommunikáció?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Ápr. 27., P, 23:46:24 CEST

Kotkodács, kotkodács,

Ingemnek tekintem, így magamra veszem.

Gondolkodjunk pozitívan:

Üdv. Mindenkinek,

Jó ötletnek tartom és követendőnek, hogy egy kétnapos verseny távadatait
külön fáljba rendezzük úgy, a második az első tengelyesen tükrözött
párja legyen. Így az "Itt a piros. Hol a piros?" közkedvelt becsapós
játékban, vagy a Füles magazin "Mi a különbség a két kép között?" c.
feladványában szerzett ismereteinket is feleleveníthetjük. A
koncentrációs gyakorlat jól jöhet egy pillangó kialakítású pálya
teljesítésénél is.

A megoldással éberen tartjuk a két ellenőrző bírát is.

https://blog.palferi.hu/pozitiv-kommunikacio-ot-pontja/