[Tajfutas] pozitív kommunikáció?

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2018. Ápr. 27., P, 23:05:38 CEST

Félrevittétek a felvetésemet.

Nem a történtek megbeszélését nehezményezem, tehát nem a HOB-ról írtam.

Hanem a verseny előtt az értesítőben, rajtlistában, pályaadatokban talált
hibákról gondolom, hogy a rendezőkkel kellene magánban lelevelezni.
Majd ők megválaszolják/korrigálják magánban, vagy ha közérdekű, akkor a
listán.
Például nem gondolom, hogy több száz olvasót kéne fárasztani egy elütött
pályaadattal, vagy egy lemaradt nevezéssel.
K.O.