[Tajfutas] csbk

Tóth Zsolt tothzsolt at kabelnet.hu
2017. Okt. 18., Sze, 00:25:05 CEST

Kedves Marci!

Az összeállítás titkosságának csak tömegrajt esetén van jelentősége, egyéni indításnál gyakorlatilag lényegtelen.

Az entryben való csapatmegadás elvileg nem probléma az alkalmazott formában, hiszen azzal, hogy előre megadták, hogy a pályahosszak sorrendjében kell beírni a futók adatait, így ez simán megoldható volt. Bár nálunk végül mégis valahogy felcserélődött a hosszú és a közepes pályát futó versenyző.

Az már inkább problémát jelenthetett a három különböző képességű versenyzőt indító csapatoknál, hogy egyes kategóriákban a nevezés lezárását követően

változtatták meg a pálya adatokat és így már nem azonos különbség volt az egyes pályák között, amihez már nem lehetett hozzáigazítani a futási sorrendet.

Az azért nem volna utolsó dolog, ha az értesítőben leírtakat betartanák a rendezők.

Üdv

Zsolt