[Tajfutas] csbk

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2017. Okt. 16., H, 17:05:50 CEST

Kedves Gábor!

Az N16-os kategória 2-es pályájában maradt benn ez a hiba, emiatt ezt a pályát kivették a versenyből. Tudtommal óvás nem történt, a rendezők az ellenörzőbírókkal történt egyeztetés után hozták meg bölcs döntésüket. A bajnoki helyezéseket ez a tény nem befolyásolta. Minderről az eredményhirdetésen bejelentés is történt.

Üdv. Tóth Eszter