[Tajfutas] csbk

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2017. Okt. 16., H, 09:29:15 CEST

Nekem nem volt gond a sorban állással!!

Üdv      lujipapa

-- Eredeti üzenet --
Feladó: miklos mets<miklos.mets at gmail.com>Címzett: tájfutó lista<tajfutas at lazarus.elte.hu>Elküldve: 2017. október 15. 21:46Tárgy : [Tajfutas] csbk

Erről jut eszembe, ha már sportnapot tartottam, egy nagyon jó két napot versenyeztem a vértesben.Nálam hozzáértőbbek értékelhetik a rendezést a pályákat, a térképet, nálam mindegyik max pontszámot kapott, de hogy listáraíróhoz méltó legyek, panaszkodok: volt egy nagy probléma, többet kellett a büfénél sorban állni, mint szerettem volna, de lehet hogy ennek csak az időjárás volt az oka, esőben kisebb lett volna a sor/sör :-)MM

Tajfutas at lazarus.elte.hu