[Tajfutas] OB - rajtkarantén?

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2017. Okt. 16., H, 08:28:55 CEST

Szia Tibi!

Ha jól értem, Ti logikus és versenyzőbarát módon azt szeretnétek, hogy a
cél(karantén)ból ne lehessen kijönni 40 és 140 perc között (de bemenni
lehet), és 140-ig ki kelljen érni a rajtba (karantén2). A kettő közt meg a
parkolóban lehet lenni a korán érkezőknek, de oda bármikor lehet érkezni.
Ehhez képest az értesítő mást mond (le van írva szövegesen is, és az ábrán
is, hogy a parkolóba kötelezően be kell menni 40-ig), de még a Te leveled
is (célba menni lehet 10:40 után, csak kijönni nem).
Ha igazam van, akkor javítsátok lécci az értesítőt, és - okulva a CSB-k
egyik hibájából - azt kommunikáljátok is a listákon! (És akkor már bele
lehetne tenni az óvodát is, meg az egyéb esetleges változásokat.)

Üdv,
Skuló Marci