[Tajfutas] OB - rajtkarantén?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Okt. 16., H, 08:17:46 CEST

Kedves Sporttársak!

Az értesítőket egyértelműen kell fogalmazni. Azt tanácsolom, hogy mindig
más is ellenőrizze a megfogalmazó személyen kívül.

Az értesítő pontatlansága miatt ketten sokkal nagyobbat szívtunk pár évvel
ezelőtt a pirtói ONEB-re tartva. Akik vonattal mentünk és Pirtó fő
vasútállomásán szálltunk le. Az állomásról kiérve nem értettük, miért nem
látunk lakóházakat. Kikecmeregve a főútra, és beazonosítva egy cég
telephelyének a feliratát, felhívtunk egy ismerőst, hogy segítsen, innen
hogy jutunk el a versenyre. Kiderült, hogy még kb. 6 km-t kell gyalogolnunk
a bajnokság céljáig. (Lehet, hogy kicsit kevesebbet kellett, lehet, hogy
kicsit többet, hadd ne kelljen most már a pontos adatot megkeresnem.) Az
értesítőben nem volt bent, hogy a vonat két pirtói megállója közül a Pirtói
szőlőknél kellett volna leszállni. Onnan volt viszonylag közel a verseny.

Ámde saját kárából tanul az okos, ahogy Münchausen báró többször
kifejtette. Az ugyanabban az évben ugyanazzal a versenyközponttal rendezett
ÉOB-re utazva már a Pirtói szőlők megállóban szálltam le a vonatról.

Üdv:
Kéri Gerzson