[Tajfutas] Diákolimpia sprint

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2017. Május. 31., Sze, 18:39:20 CEST

Lajos!

A válasz egyszerű :)
Ez olyan, mintha elmennél egy matematika OKTV döntőre (Országos
Középiskolai Tanulmányi Verseny), de egy fizikát tesznek eléd.
Természettudományos mindkettő, csakhát mégsem arra készültél...
És még nagyjából ugyanakkora volumenben kapnál érte pontot is a
felsőoktatási felvételin, ha jól teljesítettél!
Mert ne feledjük, ez most egy Országos Diákolimpia volt, nem egy
kupaverseny (a matek OKTV sem egy random természettudományos vetélkedő).

Üdv,
Pinyő