[Tajfutas] Diákolimpia sprint

Zalaegerszegi Tájfutó Club zala.ztc at zalaszam.hu
2017. Május. 31., Sze, 15:02:29 CEST

Az IOF szabályozás az IOF versenyeire vonatkozik!

A magyar szabályzatban nincs benne, de lehet alkalmazni! Csak akkor ezt meg kell jegyezni az értesítőben.

Ha azt akarjuk, hogy benne legyen, jelezni kell a versenybizottságnak, akik meghányják-vetik a dolgot és ….

Biztosan beleteszik, hiszen ez lesz a trend. Valamint követjük a nemzetközi szabályozást.

Max a sprint pályák kitűzőinek lesz kicsit több dolguk. Már akik becsülettel dolgoznak és sok-sok pályát terveznek.

Mert a három pályás rangsoroló versenyeken ez nem is olyan nagy munka…

(amennyi munkát beleteszünk egy pályatervezésbe, ez is bőven belefér)

üdv

Fehér Ferenc