[Tajfutas] Diákolimpia sprint

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Május. 31., Sze, 12:38:51 CEST

Szia Mihók!

Pont arról beszélgettünk, hogy városi környezetben a légvonaltáv az
irreleváns információ a kerülések miatt. Ha a pályakitűző veszi a
fáradtságot, hogy az előírt győztesidő körüli pályát tervezzen, akkor ahhoz
úgyis meg kell határoznia a futott távot, mert máshogy nem megy. Akkor meg
talán közzé is lehetne tenni...

Üdv,
Gárdonyi Márk