[Tajfutas] Dol és Sopron Kupa

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2017. Május. 30., K, 19:14:22 CEST

Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni a közel 1000 fő részvételét a
Diákolimpián és Sopron Kupán!

Az eredményeket megtaláljátok az  http://adatbank.mtfsz.hu honlapján.

Néhány gondolat, mint térképkészítő, pályakitűző, és versenyrendező
szemszögből!

Igen, valóban túl vállaltam a feladatokat, de meg kellett küzdenem egy
új térkép elkészítésével, az áprilisi havazás általi károk pályakitűzési
feladatok megoldásával, és még sorolhatnám! Nagyon sokat, időt nem
kímélve dolgoztam, dolgoztunk, hogy mindenki számára megfelelő
rendezvényt szervezünk rendezőkkel a számotokra! De ezt tovább nem is
taglalnám. Tanultam a dologból!:-)

Rövidtáv: A pályakitűzésemkor azon gondolkodtam, hogy lehetőségeim
szerint, hogy akadályozzam meg, hogy rohanás helyett, legyen inkább, egy
igazi méltó feladatokkal, megoldásokkal rendezendő diákolimpia! A
szabályzattal nem értek egyet, hogy 15 perc lerohanással végezzünk,
akkor miért utazzuk át a fél országot, de aki anno részt vett a
Dunántúl, Thermál, Vasi Kupákon, melyet Én rendeztem tudhatta, hogy
inkább gyenge középtáv nálam a sprint! Valóban nem a megszokott
lakótelepi, gyorsan olvasható terep volt! A verseny ellenőrző bírója
Molnár Péter többször is elmondta, hogy nem a sprintnek megfelelő
győztes idők fognak születni, de Én ragaszkodtam hozzá! Pályákat úgy
alkottam meg, hogy nem a gyorsan futok, hanem a leleményesség is
számításba jöhessen, és ez elég jól sikerült!A pályaadatok
meghatározásánál jelenleg a szabályzat nem mért, hanem a légvonalban
futott km határozza meg!

Normáltáv: A pályatervezésem során itt figyelembe vettem a győztes
időket, és sikerült is megtartani! A versenyzés szempontjából elsődleges
a Diákolimpia és utána a kísérő verseny! Szerettem volna egy pillangóval
megszórni a Diákolimpiát, de azt a választ kaptam az ellenőrzőbírótól,
hogy nem egyenlő feltételekkel indulnak a résztvevők! A két rajt
használata is felmerült, de a Dol szempontjából nem korrekt, csak ha
másik terepen van! Viszont, meg kell említenem a parkolási szabályok be
nem tartását! Ha azt szeretnétek, hogy legközelebb ne legyen itt
verseny, akkor jó úton haladunk!

Most viszont elmegyek aludni, mert rám fér!!!:-)

Üdv.Verebélyi Zsolt