[Tajfutas] Diákolimpia és Sopron kupa

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2017. Május. 9., K, 14:42:20 CEST

Tisztelt Gerzson!

Nem szeretnék regényt írni, nem is akarok véleményt alkotni, de mielőtt
leírod a sok hülyeségedet, előtte gondolkodj!

Néhány fényképet csatoltam a Roth Gyula kollégiumról, és ha nekem
kellene választanom itt szálltam volna meg! Miért is?

A belváros szívében található, hatalmas zárt udvari parkolóval
rendelkezik. A busz pályaudvar, Interspar  a szomszédban, a vasútállomás
10 percre, szombati versenyközpont 15 percre!

A kollégiumi szálláson vas emeletes ágyak, valamint heverők várnak
benneteket, tiszta,rendben tartott helységekkel.

Üdv.Verebélyi Zsolt