[Tajfutas] Diákolimpia és Sopron kupa

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2017. Május. 9., K, 13:25:22 CEST

Sziasztok!

Azért írok újra, mert egy harmadik illető félreértette a hozzászólásomat.
Ha netán más is félreérti, elmondom itt, hogy a rendezők lelkes és szorgos
tevékenységét messzemenően nagyra értékelem. Emlékszem, mi mindent
megtettek Zsolték az egy vagy két évvel ezelőtti versenyen is, hogy a
soproni belvárosi futamhoz a versenyzők (főleg a szeniorok) kezébe
optimális 3000-es méretarányú térképet adhassanak. Sajnos az illetékes
bizottság messziről nem láthatott rá a soproni körülményekre, ezért a
3000-es méretarányt akkor még nem engedélyezték.

Az idősebbnek emlékezhetnek a soproni HK városi futamára a Lőverek
városrészben, az is nagyon élvezetes volt.

Az Ágfalvi-gerinc terepén is szeretek futni, nincs sok bozót, nincs sok
legallyazott tereprész. Szóval kérem, hogy gyertek minél többen, én bízom
benne, hogy nagyon jó verseny lesz. Szállást mindenki választhat az
ízlésének megfelelően. Én sajnos az egészségi állapotom, az elmúlt
időszakban elszenvedett több műtét miatt próbálok kicsit komfortosabb
szállást keresni.

Mindenkit bíztatok, ha még nem nevezett, nevezzen be erre a versenyre.

Üdv:
Kéri Gerzson