[Tajfutas] Vizsla Kupa Ertesito

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2017. Már. 7., K, 19:24:26 CET

Kedves Sporttársak!

A szombati Vizsla Kupa, idei 1. fordulónk
Értesítőjét feltettem az MTFSz honlapra.
Mellékelem ehhez a levélhez is.

Megtaláljátok benne a pályaadatokat,
a megközelítéshez térképet is.

A színkódos versenyek minősítési módját is
beillesztettem a Minősítési szabályzatból,
hiszen ez többünknek még új.

Használjátok az entrylight-ot a nevezéshez:
http://entrylight.hu/hu/frontend/esemeny/show/15.

Azt hiszem sokaknak fontos lehet, hogy a
tetszőleges pálya/kategória választási lehetőség ellenére
együtt versenghessen a szokott sporttársaival.
Ennek érdekében a színkódos kategóriáknál
megjelöltem, hogy mely pálya, mely hagyományos
kategóriához tartozott eddig, és most is
párosíthatóak egymással.
Aki pedig mást választ, annak is adott a lehetőség.

Várunk Benneteket a tavaszi erdőben 7 féle pályával, mint mindig.

Üdv,
Hegedűs Zoltán és a Vizslák