[Tajfutas] VOB fair play

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Jún. 27., K, 14:49:26 CEST

Sziasztok!

Szeretném megosztani a hétvégi váltó OB élményemet veletek, és szeretném
ezúton is kifejezni köszönetemet Szalay Áronnak, az Alpokalja
versenyzőjének.

Egyesületünk N21 váltójának első futója voltam, és a pálya felénél az egyik
átmenetben egy árok tetején hirtelen megcsúszott a lában, és elkezdtem
lefele zuhanni, úgy, hogy ijedtemben egy faágat tudtam csak elkapni, hogy
csökkentsem a zuhanás sebességét, de ekkor, ahogy elkaptam az ágat a
tájolóm lerepült az ujjamról. Amikor a völgy alján észleltem mi történt
próbáltam visszamászni és keresni a tájolóm, amikor is Szalay Áron jött
arra, látta hogy gondban vagyok, megállt, megkérdezte minden rendben van-e
és miután elmondtam mi történt felajánlotta, hogy menjek tovább az ő
tájolójával, mert ő úgy is "csak" nyíltban fut. Egy darabig azért kerestük
együtt, majd mikor reménytelennek éreztem az avarban kutatást, elfogadtam
az ajánlatát és az ő tájolójával folytattam a versenyt. Áron azt mondta ő
még azért keresgél egy darabig. Nem sokkal aztán, hogy célba értem, Áron
megjelent a tájolómmal a kezében. Mit ne mondjak nagyon boldog és
meghatott  voltam, nem is tudtam hirtelen hogy köszönjem meg .Persze
gondolhatja bárki, hogy ő nem "élesben" versenyzett, de szerintem ez akkor
is nemes gesztus volt, ami szerintem említést érdemel, ezért is írtam le
itt.

Üdv:
                         Császár Évi

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
ICEBUG Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>