[Tajfutas] KOB-OVB

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2017. Jún. 26., H, 17:54:08 CEST

Marci, nagyon erősen remélem, hogy a tájfutó társadalom sokkal kulturáltabb
annál, mint hogy másokat esetleg azért köpködjön, mert a neve mellett air+
feliratot olvasott-e az eredménylistában.
Ez inkább csak hangyányi elégtétel lehetne, ha csak pár mp-cel maradt le
airos társától:* oké, papíron megvert, de én sem volta rosszabb mint ő*.
Esetleg kifejezetten vásárlási kedvet is generálhatna, ha azt látja, hogy
rendszeresen pár mp-cel marad le az airosoktól.
Bár amit a hosszabb távú megbízhatóságáról sejtetsz, az egyelőre még nem
acélozta meg az elhatározásomat a vásárlást illetően.

Azt így a verseny után mindenképp elismerem, hogy mivel most a középtávon
nem a hangsebességgel történő futás dominált, így ott nem volt igazán nagy
jelentősége az airnek.
Ha az airosok csak öt bokrot kerültek meg rossz oldalról, akkor már el is
veszett az a kis vélt vagy valós előnyük.

Engem a jövőre nézve inkább a Dénes Zoli által felvetett utánpótlás kérdés
foglalkoztat leginkább.
Az oké, hogy a magamfajta veterán krőzusok az órabérük töredékéből
kipengetik az air dugókát, de most már szeretnék olyan akciótervekről is
olvasni,
hogy az utánpótlás korosztályok versenyzői számára hogyan tudjuk majd pl.
megfelezni az air dugókák beszerzési árát.
Persze nem kell minden pályakezdőnek, bőven elegendő lenne mondjuk az
ezüst- és aranyjelvényesekét szponzorálni.
Jöhet az ötletelés!

kovacsp

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com