[Tajfutas] KOB-OVB

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2017. Jún. 26., H, 11:49:47 CEST

2017.06.26. 11:20 keltezéssel, Scultéty Márton írta:
> (pl. hogy Dénes Zoli a leglassabb
> 5-ös dugókával verte le a mezőnyt

Gondoltam is, hogy tulajdonképpen mi a francnak neki gyorsabb dugóka? :)
De amúgy senki sem gondolhatja komolyan, hogy miközben a pálya nagy
részét tökig a bozótban töltöttük törpejárásban, bármit is számít, hogy
hány ezred mp alatt reagál az SI.

Az air+ tekintetében én most már az 1 mp-et sem szavazom meg pontonként,
legalább is nem ilyen terepen. Egyedül a befutón ért valamit,
repülőrajttal szebb hajrát lehetett nyomni. De sajnos, ahhoz is edzeni kell.

D.