[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2017. Jún. 15., Cs, 20:31:06 CEST

Szia!
Döntés után felszólalni?
Akkor már miért?
Előtte meg nem kérdeztek minket, ahogy a váltók "minősítőtlenítése" ügyében
sem.
(ettől függetlenül persze továbbra is úgy gondolom, hogy az Elnökség
értünk, és jól dolgozik)

*Az MTFSZ elnökségének döntése értelmében a kétfajta érintési mód a
kupaversenyeken párhuzamosan használható lesz egyazon kategóriában, az
OB-kra külön szabályozás készül később.*

Előző levelem egy részét tavaly május 13.-án, a fenti hír olvasása után
írtam, de nem küldtem el, mert nem akartam hőbörögni.
Most sem akarok, majdnem biztos, hogy az Air lesz a jövő útja. (vagy valami
más, fejlődésünk útját csupa kipusztult találmány szegélyezi :-)

A váltókat most hagyjuk, persze azért nagyon kíváncsian várom az év végi
összesítést a váltó-rajthozállásokról!

kovacsp