[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2017. Jún. 15., Cs, 20:07:44 CEST

Sziasztok!

Az elnökség már hónapokkal ezelőtt döntött.
Publikálva is lett.
Akkor kellett volna felszólalni.
Most már csak alkalmazzuk a döntést.

Egyik a 88-ból.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

további infók:
*Balaton Kupa 2017 tájfutó családi nyaralás
<https://www.facebook.com/events/978616808909292/>*
ICEBUG Göcsej Galopp 55/33/16/5 terepfutóverseny és teljesítménytúra
<https://www.facebook.com/events/368339420224345/>
www.gocsejtajfutas.hu
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>