[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2017. Jún. 15., Cs, 18:59:01 CEST

Sziasztok,

Nem egeszen ertem a flame-et. Kicsit santitani fog a hasonlat,
de gondoljatok meg: amikor az SI bevezetesre kerult kis hazankban,
valaki vagy vett dugokat 5000 (4500?) forintert, vagy berelt 200-ert
alkalmankent. Nem volt siras-rivas, hogy de en a kartonhoz vagyok
szokva,
amiert semmit nem kellett eddig  fizetnem.

Most annyival "korrektebb" a helyzet, hogy versenyezhet a regi
dugokajaval,
vagy berel egy gyorsat ar-ertek aranyban jobban.

En azt persze ertem, hogy a tamadhatatlanul korrekt az lenne, ha a
rendezok
korlatlan, vagy legalabbis a nevezok szama minusz 88 (sic!) gyors
dugokat
tudnanak kolcsonozni.

A realitasok talajan maradva: ma du. talalkoztam Gerzsenyi Zsolttal, aki
elmondta,
hogy per pillanatig 12 gyors dugokara jeleztek igegyt a 280-bol. Nem
szamoltam
pontosan utana, de ha most mindenki, aki dobogoeselyesnek veli magat, es
az eselyegyenlosegert kuzdok is gyorsan kiberelnek egy gyors dugokat,
eros a megerzesem,
hogy kb. 100 megmaradna talonba.

Udvozlettel, Gyula