[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

JANKÓ, Tamás jankot at t-online.hu
2017. Jún. 15., Cs, 18:22:29 CEST

Szia!

Benne volt az ÉOB értesítőben.

From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Szieberth Péter
Sent: Thursday, June 15, 2017 4:40 PM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: [Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Sziasztok!
Ma kaptam egy gyors (Air+) dugókát, mert egy barátom megy nyaralni és látva a hozzászólásokat... átadta.
Nem tudtam, hogy az ÉOB-n át lettek volna állítva, de nem is érdekelt.
Számomra a pontfogás azonos azzal, hogy a pont helyén lévő bolyával, ellenőrzéssel kapcsolatba kerülök. Magyarán akkor fogok meg egy pontot, hogyha az ellenőrzést elvégzem. Ilyen formán nem érdekelnek a különböző eszmefuttatások, hogy hány centi távolságban jelezzen. Egyet fogadok el nem szabva gátat az újításnak: hogy úgy legyen egy dogoz beállítva, ha hozzáér a dugóka, akkor jelezzen (!) s ne ki tudja mekkora távolságból.
Ha lesz szavam (én vagyok a pályakitűző) a '18 ÉOB-n akkor ez ott így lesz. Nem fognak a töbör szélétől továbbrohanni azt garantálom.
Szieberth Péter
PVM