[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on
Hites Viktor
tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 15., Cs, 09:54:24 CEST
Sziasztok!
Egyébként bennem most egy kicsit más sportszakmai szempont/kérdés merült fel ennek a vitának a kapcsán az SI Air+ chippel/rendszerrel kapcsolatban.
Biztos, hogy ezzel a megoldással ugyanazt a sportágat űzzük mint korábban? Így ugyanis, nem kell már feltétlenül konkrétan odamenni a ponthoz, hanem elég annyira megközelíteni valahogy, hogy már érzékelje a pontfogást a dugókánk. Gondolom Nektek is sok élményetek van olyan pontokról, amikor már ott vagytok 2-3 méteren belül, de még le kell mászni egy jó meredek töbörbe, és aztán ki is kell belőle mászni... Ez itt már nem feltétlenül szükséges (igaz nem tudom, hogy van beállítva a hatótávolsága jelenleg a pontoknak), vagy egy jó kis esős versenyen, már majdnem ott vagy a pontnál, de még kepesztened kell felfelé a köves oldalban a sziklánál lévő ponthoz, miközben csúszol vissza..., így esetleg fel sem kell mászni a sziklához. Sprint versenyen a kerítés túloldalán van a pont...
Szóval szerintem ezt az SI Air+-t alapvetően lehet, hogy tényleg nem a tájfutásnak fejlesztette a Sportident, hanem a Trail futásokhoz, ahol kizárólag az időmérést szolgálja a rendszer, és nem pontok konkrét megfogásának ellenőrzését!? Még azt is el tudom képzelni, hogy a fentiek miatt a jövőben kifejezetten tiltott lesz a használata, úgy ahogy a GPS-nek?
Érdekelne a véleményetek a fentiekről.
üdv. Viktor
-----Original Message-----
From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu [mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Marosffy Dániel
Sent: Thursday, June 15, 2017 9:32 AM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: Re: [Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on
Ez tényleg jó kompromisszum, bár legalább ilyen jó, hogy a kritikus váltók esetében legalább a harmadik embernek legyen ilyen szerszáma. Az csak 167 Ft fejenként. :)
D.
2017.06.15. 9:24 keltezéssel, Goldmann Róbert írta:
> Sziasztok!
>
> Mind az SI Air+ használat, mind a nem használat mellett hozhatók fel érvek.
>
> Én egy olyan "kompromisszumos" megoldást el tudnék képzelni -akár
> általános szabályként is-, hogy a váltón legalább az utolsó pont ne
> legyen air üzemmódban így a Zoli által írt:
>
> "ezzel az „ócska” régi dugókával ne hajrázz a váltó befutón, mert
> nincs esélyed az érintés nélkülis ellen" problémát megoldanánk.
>
> A probléma egyébként tényleg élő, a Nógrád Nagydíj utolsó napi
> időkiegyenlítéses versenyében volt, hogy ez döntött.
>
>
> Robi
>
>
>
>
> ---
> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
> https://www.avast.com/antivirus
>
>
> _______________________________________________
> Tajfutas mailing list
> Tajfutas at lazarus.elte.hu
> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
>
>
> ---
> Az e-mailen az AVG vĂrusellenĹ‘rzĂ©st vĂ©gzett.
> http://www.avg.com
_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról