[Tajfutas] SI Air+ dugóka a KOB-VOB-on

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Jún. 15., Cs, 09:54:24 CEST

Sziasztok!

Egyébként bennem most egy kicsit más sportszakmai szempont/kérdés merült fel ennek a vitának a kapcsán az SI Air+ chippel/rendszerrel kapcsolatban.
Biztos, hogy ezzel a megoldással ugyanazt a sportágat űzzük mint korábban? Így ugyanis, nem kell már feltétlenül konkrétan odamenni a ponthoz, hanem elég annyira megközelíteni valahogy, hogy már érzékelje a pontfogást a dugókánk. Gondolom Nektek is sok élményetek van olyan pontokról, amikor már ott vagytok 2-3 méteren belül, de még le kell mászni egy jó meredek töbörbe, és aztán ki is kell belőle mászni... Ez itt már nem feltétlenül szükséges (igaz nem tudom, hogy van beállítva a hatótávolsága jelenleg a pontoknak), vagy egy jó kis esős versenyen, már majdnem ott vagy a pontnál, de még kepesztened kell felfelé a köves oldalban a sziklánál lévő ponthoz, miközben csúszol vissza..., így esetleg fel sem kell mászni a sziklához. Sprint versenyen a kerítés túloldalán van a pont...

Szóval szerintem ezt az SI Air+-t alapvetően lehet, hogy tényleg nem a tájfutásnak fejlesztette a Sportident, hanem a Trail futásokhoz, ahol kizárólag az időmérést szolgálja a rendszer, és nem pontok konkrét megfogásának ellenőrzését!? Még azt is el tudom képzelni, hogy a fentiek miatt a jövőben kifejezetten tiltott lesz a használata, úgy ahogy a GPS-nek?

Érdekelne a véleményetek a fentiekről.

üdv. Viktor