[Tajfutas] váltóversenyek (és egy kicsit OCSB is)

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2017. Feb. 19., V, 08:12:06 CET

> Akik meg a sportot szeretik, azok eljönnek váltózni, a váltó öröméért.

Ez remek elmélet, de emlékeim szerint 20 éve pl. senki nem szerette eléggé
a sportot vagy a fene tudja, de gyakorlatilag nem voltak váltó versenyek.
Ezen sikerült  változtatni pár éve, és akkor annak a programnak fontos
eleme volt, hogy minősítővé váltak a váltók. Személy szerint engem sem
érdekel a saját minősítésem, de tudom, hogy van egy csomó ember, akit igen,
és ők is kellenek a kritikus tömeghez a váltókon. Persze lehet, hogy
létezik ennél jobb ösztönző is, de eddig még nem hangzott el egy sem ebben
a vitában.

*Szeretném, ha az MTFSZ Elnöksége kidolgozna egy javaslatot arra, hogy a
minősítési szabályzat megváltoztatásának "mellékhatásait" hogyan kívánja
ellensúlyozni, illetve a váltóversenyeket népszerűsíteni.*

Üdvözlettel,
Gárdonyi Márk