[Tajfutas] napi versenyengedély

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2017. Feb. 16., Cs, 15:25:06 CET

Szerintem az a cél, annak kellene a célnak lennie, hogy senkinek ne érje
meg a napi versenyengedélyt kiváltani. (elvileg versenyengedély nélkül nem
is indulhat) A kezdők olyan helyen próbálkozzanak, ismerkedjenek, ahol nem
kell, pl Boróka kupa :-), de ha be is akar találni a célba, akkor az
egyesület házi versenyein. Aztán ha versenyengedély kell, az legyen éves.
Aki meg csak 2-3 alkalommal áll rajthoz egy évben, annak pont jó  a nyílt.

MM