[Tajfutas] váltóversenyek (és egy kicsit OCSB is)

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2017. Feb. 16., Cs, 12:54:04 CET

Sziasztok!

Sok mindenben nem értek egyet!

_A Közgyűlés dönt majd a 2018. évben fizetendő szövetségi tagdíjról is.
A javaslat két módosítást tartalmaz, az egyik a képviseleti díj – amely
2010. óta változatlan – megemelése 15.000 Ft-ról 25.000 Ft-ra._

A kis egyesületekre is gondolni kell! Gondolok egy 30 fős kis
egyesületre, levetítve 830 Ft, egy  100 fős nagy egyesületre 250 Ft!
Véleményem, hogy legyen meghatározva kis és nagy egyesületi tagdíj!

_A másik módosítás egy új elem megjelenése, a napi versenyengedélyé. Ezt
a díjat a rendezők szedik be a versenyükön részt vevő,
versenyengedéllyel nem rendelkező indulóktól, majd a verseny után
befizetik a Szövetségnek. A napi versenyengedély díj OB-k esetében 2000
Ft/fő/verseny, kiemelt és országos rangsoroló versenyeken 600 Ft/fő/nap,
regionális rangsoroló versenyeken 300 Ft/fő/nap. A díjat a megyei és
országos diákolimpiákon és nyílt kategóriában nem kell fizetni. A
rendezők adminisztrációs terheinek növekedése miatt a napi
versenyengedély díjából 100 Ft/fő/nap a versenyrendezőséget illet meg. A
Szövetség ilyen módon nem a nevezési díjak emelését kívánja elérni,
hanem a versenyrendszerben megjelenő potyautasokkal kívánja
megfizettetni a rendszer fenntartásának költségeit. Az intézkedés
pozitív hozadéka lesz az éves versenyengedélyt kiváltók számának
növekedése is._

A Viktor utolsó mondatához, ez sem segítő elő a sportágunk
előrehaladását! Lassabban rosszabbak leszünk a ........!

Üdv.Zsolt