[Tajfutas] országos bajnokságok

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.axelero.net
2017. Dec. 6., Sze, 16:32:49 CET

2017.12.06. 15:04 keltezéssel, Péter Gombkötő írta:
> Tudvalevőleg az éjszakák a júniusi napforduló táján kezdődnek a
> legkésőbb, 21:30-as nullidő és 1:00-ás eredményhirdetés a lehetséges
> időpontok

Sziasztok!

Meg tudná azt valaki mondani, hogy miért ragaszkodunk a nyárközepi
éjszakai ob-hoz?
Ősszel órákkal korábbra tolódhatna a verseny - tudom, hogy hűvösebb van,
de egyéb ellenérv?

Kérem, vegyétek egyúttal _hivatalos javaslat_nak is - és rágjuk meg itt
a listán, hátha valamire nem gondoltam -, hogy _legyen az éjszakai ob-s
hétvége október első felében_. (Gondolom, a szeptember a vadászat miatt
nem működik.)

üdv  D