[Tajfutas] országos bajnokságok

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2017. Dec. 6., Sze, 15:04:18 CET

Sziasztok!

Annak valóban nem néztem utána, hogy úgy párosították a bajnoki hétvégéket,
hogy az éjszakai és az egyesületi váltó összekerült egy hétvégére. De
szerintem ez sem jó. Tudvalevőleg az éjszakák a júniusi napforduló táján
kezdődnek a legkésőbb, 21:30-as nullidő és 1:00-ás eredményhirdetés a
lehetséges időpontok, legjobb esetben is 2-kor kerülök ágyba
Egy ilyen éjszakai verseny után szeretném kialudni és kipihenni magam, és
nem nagyon kívánkozom másnap újabb bajnoki futamon részt venni. (40 - 50
évvel ezelőtt ez még nem volt probléma.)
Ami pedig a bajnoki rendszer változásait illeti, javaslatom nem azonnali
változást kért, hanem az OCSB megszűnése utáni időszakra vonatkozott, ha
tehát jól olvastam, 2019-től lenne esedékes. De ha egy évet csúszik, az sem
lenne gond.
Ismételten kérem tehát az illetékeseket ("illetékes elvtársakat"), hogy
gondolkodjanak a lényegen:
- az éjszakai OB maradjon önálló,
- a két váltóbajnokság legyen valamilyen formában összevonva, és így megint
kialakulhatnának a két versenyes bajnoki hétvégék.

Üdvőzlettel
Oldgombi
Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#m_-1377233891421513701_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>