[Tajfutas] A különbség - rajzolóknak

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2017. Aug. 15., K, 23:24:39 CEST

Sziasztok!

Én is Corelben bűvészkedtem az emblémákat sokáig, de aztán kipróbáltam az
ingyenes InkScape programot (iskolában mégsem illő fizetős programon
tanítani, ha ingyenes is van egészen jó), s most már majdnem mindent abban
rajzolok. Egyáltalán nem horror... Én is azt ajánlom, hogy a pixelgrafikát
az emblémáknál jó messzire kerüljétek el. Persze joooó nagy felbontásban be
lehet tenni, az a minőséget nem rontja le látványosan, de a fájlméretek
drasztikusan megnőnek, és hát tájidegen faj a térképi adatok közt.

Üdvözlettel: István

2017. augusztus 4. 21:30 Kovács Róbert - Magnetic Kft. írta, <