[Tajfutas] pdf vagy doc

Bálint Bence bence.balint.25 at gmail.com
2017. Ápr. 21., P, 09:41:28 CEST

Kedves Lista!

Többen írtátok, hogy nem megy nektek az átalakítás. Kicsit utána néztem
Wordben megnyitni csak Office 2013 és az utánival lehet.
Viszont találtam egy ingyenes módszert is. Akinek van gmail-es email címe
az tudja használni a Google Drive-ot. Amennyiben feltöltitek a pdf-et a
Drivera ott szintén a jobb egér társítással Google dokumentumot választva
egy butított (képek nélküli csak szöveg) dokumentumot tudtok szerkeszteni.
Majd ha végeztetek a fájl/letöltés másként re kattintva ki tudjátok
választani, hogy milyen formátumba szeretnétek menteni a dokumentumot.

Mellékletben megint elküldöm az így szerkesztett butított kiírást.

Üdv
Bence