[Tajfutas] Országos Diákolimpia kiírás!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2017. Ápr. 20., Cs, 08:36:04 CEST

Sziasztok!

Ezt tényleg nem lehetett volna a rendezők részéről úgy kezelni, hogy „Az mdsz.hu-n már megtalálható régóta a kiírás, de természetesen a lehető legrövidebb időn belül felrakjuk az MTFSZ versenynaptárába is. Elnézést mindenkitől a hiányosságért

Akkor nem szükség szabályzatokat idézni stb… Emberek vagyunk követhetünk el hibákat, lehetnek hiányosságaink, csak nekem valahogy nem mindegy, hogyan kezeljük ezeket a helyzeteket. (Én pl. nem szeretek feleslegesen hazudni, ha az igazat is meg merem mondani…☺)

üdv. Viktor