[Tajfutas] Országos Diákolimpia kiírás!

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2017. Ápr. 19., Sze, 19:35:17 CEST

Ja, végül is a rendezés jogát is a Diáksport Szövetség pályázatán nyerte el a rendezőség kb. 2 évvel ezelőtt, az MTFSZ-nek ehhez semmi köze.... (vagy rosszul tudom??   )
... tehát az MTFSZ-nek és a tájfutóknak országszerte nincs is szüksége és jogalapja arra, hogy az MTFSZ honlapon is lásson valamit a verseny adataiból....elég ha az MDSZ honlapján fenn van... végül is azt nézegetik állandóan a tájfutók....az Értesítőt, Rajtlistát, Eredményeket is elég lesz oda feltenni.....majd megkeressük....

Üdv, Gyuri