[Tajfutas] Szabály az szabály

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 8., Cs, 11:37:36 CEST

Sziasztok!

Ha nem kapu, hanem sikátor jellegű a keskeny átjáró, akkor nem ugyanígy
kell eljárni? Mellékelem a tegnap megígért 2015-ös OVRB-s, ill. HK-s
térképrészletet. Nincs hozzá megfelelő mérőeszközöm, nem tudom, ezeken
megvolt-e 0,67 mm.

Üdv:
Kéri Gerzson

A WOC2016 női sprint döntőjében csak az ukrán Volynska vette észre a