<div dir="ltr"><div>Sziasztok!</div><div><br></div><div>Ha nem kapu, hanem sikátor jellegű a keskeny átjáró, akkor nem ugyanígy kell eljárni? Mellékelem a tegnap megígért 2015-ös OVRB-s, ill. HK-s térképrészletet. Nincs hozzá megfelelő mérőeszközöm, nem tudom, ezeken megvolt-e 0,67 mm.</div><div><br></div><div>Üdv:</div><div>Kéri Gerzson</div><div><br></div><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF"><p>A WOC2016 női sprint döntőjében csak az ukrán Volynska vette
      észre a kerítés és a fal közötti átfutási lehetőséget. Lásd
      melléklet.</p>
    <p>Ezzel az átmenetben a <a href="http://obasen.orientering.se/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=44175&categoryId=1" target="_blank">3.
        legjobb időt érte</a>.<br>
    </p>
    <p>Bizonyára véletlenül látta meg a rést, mert a többiek szeme sem
      lehetett nagyon rossz.</p>
   </div></blockquote><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF"><span>A sprint térképek ábrázolásánál az legfontosabb, hogy a
        haladási irányok jól olvashatók legyenek. Ezért van a min 0,4
        vonalvastagság használva az áthatolhatatlan helyekre és az ennél
        jóval vékonyabb vonalak minden más esetben. A kapu jelet
        "böszme" nagysága miatt kevésbé szeretjük használni a térképen,
        de az általa mutatott rést, használata nélkül is minimum
        követelménynek kell venni.<blockquote type="cite">
      <p>Tehát egy rés (kapu) 1:4000 térképen min. 0,67 mm helyet
        biztosít, ez a valóságban 2,7 m. Ha van egy átjáró, akkor azt
        nem elrejteni, hanem hangsúlyosan kiemelni kell a térképen.
        (Akár más rovására is.)</p></blockquote><p><br></p></span><p><br></p><blockquote type="cite"></blockquote></div></blockquote></div><br></div></div>