[Tajfutas] Szabály az szabály

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 6., K, 09:15:54 CEST

Sziasztok!

A képernyőn kinagyítva ezeket jól látom, de félek, hogy a kinyomtatott
térképen nem. Ugyanis az a bajom az ilyen sok kerítéses, 1:4000 méretarányú
térképekkel, hogy az átjárók egy részének a helyes látása nagyon
bizonytalan a számomra. Ha pedig nagyítóval próbálnám kisilabizálni, az
legalább akkora (ha nem nagyobb) időveszteség lenne, mint egy biztosabban
átlátható kerülő útvonal választása. Ezért igazán engedélyezhetné a
szövetség legalább a szenior II kategóriákban az 1:3000 méretarányú térkép
adását az országos bajnokságokon és országos rangsoroló versenyeken.

Ilyen ok miatt kerültem egy átmeneten a múlt évi szegedi ROB döntőben, és a
múlt évi Hungária Kupa egyik  - javarészt lakott területen rendezett -
futamán is. Mindkét esetben nem tudtam eldönteni egy-egy helyről, hogy ott
van-e átjárási lehetőség, vagy nincs.

Üdv:
Kéri Gerzson

2016. szeptember 5. 22:07 Kelemen János írta, <kelemen.janos111 at t-online.hu>