[Tajfutas] Szabály az szabály

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Sze. 4., V, 20:15:21 CEST

az olívazöld elvileg lakott terület, jól felismerhető, kerítések, stb nem
azért tiltott mert olívazöld, hanem azért olívazöld mert általában nem
lehet (és nem azért mert nem szabad) átmenni rajta.
Ha van benne  keresztülvezető út, azt nem kell bezöldíteni, ott át
szabad/lehet menni. Ha ezet le akarom tiltani, ki kell jelölni piros/lila x
ekkel, szóval letiltani.
Azaz ha egy olívazöld folt volt a térképen átjárási lehetőséget nem
jelölve, akkor térképjavítási/ábrázolási gondolt sejtek.
MM