[Tajfutas] SI Air+ infók

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Sze. 2., P, 21:24:08 CEST

Sziasztok!

Elnézést kérek a téves infóért, amit a Hungária Kupa előtt adtam a
SIAC-ok használhatóságáról, sajnos a verseny elnökével nem sikerült
időben egyeztetni.
Az viszont biztos, hogy holnap az Eötvös ev.-en lehet majd használni az
érintés nélküli módban a SIAC-okat, és egy szerény készletből bérelni is
lehet majd.
A jövő héttől pedig a multiNavigátornál (Guttman Zoliék) is vásárolhatók
lesznek ilyen dugókák. (Pataki Gábornál eddig is volt.)

Üdv,
Skuló Marci