[Tajfutas] 3Sz34 eredmények

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2016. Okt. 13., Cs, 00:16:46 CEST

Sziasztok! eredmények a verseny adatlapján:http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6381Úgy tűnik a html-t is szereti. ne csak a pdf-et :-) Úgy tűnik nem volt ellenetekre, hogy a mai inkább edzés volt, mint verseny és a 61 induló több, mint 250 rajtolást hajtott végre. Köszi, hogy ebben az igen szeles időben is ellátogattatok az eseményre. Jó volt látni, hogy egyesek mégjobban megnyomták az 5. pályát, hogy 6 óra előtt még kimehessenek az utolsóra, csak azért, hogy meglegyen mind... A többfajta frissítő is szépen fogyott, a becsületkassza is jól működött :-) BékeOszi